Tuesday, July 1, 2008

SELAMAT DATANG KE BLOG Bukit Bintang

Assalamualaikum...

Dengan lafaz Bismillah...

Pertama sekali saya memanjatkan kesyukuran kehadrat Illahi kerana dengan limpah kurnianya kita telah dapat mengujudkan satu tali silaturrahim yang besar diantara kita dan dapat berhubung di dalam blog baru kita ini, Blog ini telah diujudkan dengan izin Ayahanda Pengerusi Pekida Malaysia Daerah Bukit Bintang sendiri iaitu Ayahanda Roslan Dahaman (LG)dengan harapan semoga anak-anak bukit bintang dapat berhubung dengan lebih rapat dan mendapat informasi terkini dan tepat mengenai pertubuhan kita ini. Di dalam blog ini juga kita akan mengiklankan semua bisnes-bisnes dan barang yang dijual di pejabat pekida bukit bintang bagi ahli yang mahu membeli atau menyumbang kepada pertubuhan kita ini..

semoga tujuan murni kita akan tercapai dan semoga harapan ayahanda kita juga akan tercapai dengan IzinNya Amin...

2 comments:

Unknown said...

Ayahanda hang tu kira ketua kumpulan hang kan? Nak tanya sikit; Ayahanda hang tu tau dak sifat 20? rukun Islam? rukun Iman? boleh ke dia jadi Imam? hukum bab air camna pulak? baca doa boleh? solat 5 waktu buat dak? hukum hudud terima tak? pakai rantai dan gelang camna; boleh? rambut color; boleh? campur jantan betina yang bukan muhrim; boleh? selalu ke surau/masjid? selalu ke majlis agama/tazkirah/kuliah subuh/kuliah maghrib? aurat lelaki dan perempuan tau tak? ilmu tasauf tu apa; tau tak? ilmu tauhid dan feqah, tau tak? Tapi rasa-rasa pasai "buah", hangpa "terror"-lah!!!

Unknown said...

askum..saudara islam ku yg bernama tentera..
sy ingin menegur cikit apa yg suadara ckp 2..manusia mana ada yg sempurna 100%..msti la ada yg xpandai ilmu yg saudara sebutkan 2..mcm ayah kandung saudara la..saya nk btanya adakah ayah kandung saudara 2 pandai dlm semua perkara???Tok Guru Nik Aziz pun xpandai dlm sume perkara..jd jgnlah saudara nk kutuk ayah Lan 2..saudara xknl ayah Lan 2.jd jgnlah pandai2 nak mengutuk org..perbetulkan diri saudara dl..